Zo moeder, zo dochters…

Onlangs behandelde ik een klant die al jaren regelmatig bij mij in de salon komt. Zij vertelde me dat haar dochters uren kunnen spelen in hun Albert Hein winkeltje. Totdat ze opeens het briljante idee hadden om een Belissima – Clarins winkel te beginnen. Dus hup, snel alle eet- en drinkwaren in een doos. Rap werden de Clarins producten uit de badkamer gepakt en werd er in no-time een mooie Belissima – Clarins winkel gemaakt (als je goed op de foto kijkt, zie je ook dat er echt Belissima geschreven is. Geweldig!).

Kinder Speel Clarins Winkeltje

Clarins winkeltje

Al die mooie producten zijn voor de meeste meiden één grote snoepjes winkel. Het overkomt ons toch allemaal wel eens dat ons verzorgings-/ make-up product zoek is en we die uiteindelijk bij dochterlief in de slaapkamer zien staan?! Zo zie je maar weer hoeveel invloed moeders onbewust op hun dochters hebben.
Wat zou het leuk zijn als deze meiden later hun huid net zo goed gaan verzorgen als hun moeder en ook echte Clarins fan gaan worden/blijven. Het is niet de eerste keer dat ik (nieuwe) klanten spreek en zij vertellen dat ze al vanaf jonge vrouw zijnde, Clarins hun merk is. En zij deze Clarins enthousiasme over gebracht hebben op hun dochters en dat ook zij hun hele leven al Clarins gebruiken!

Het blijft leuk om elke keer weer dit soort verhalen te horen te krijgen.

Zie alle kleuren

Rouge Prodige Clarins- Belissima

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s